.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با ابتكار معاون سياسي- امنيتي و براي اولين بار در كشور؛
ديدار اعضاي ستادهاي انتخاباتي احمدي نژاد با استاندار
نشست اعضاي ستادهاي انتخاباتي احمدي نژاد با هدف رصد كردن فضاي سياسي استان، ايجاد وحدت و تعامل در نيروهاي اصولگرا و حامي دولت و دستيابي به يك استراتژي واحد در ستادهاي سه گانه احمدي نژاد تشكيل شد ...
ديدار اعضاي ستادهاي انتخاباتي احمدي نژاد با استاندار

ديدار اعضاي سه گانه ستاد احمدي‌‌نژاد مازندران با استاندار و معاون سياسي – امنيتي مازندران برگزار شد.


به گزارش شمال نيوز، اعضاي سه گانه ستاد انتخاباتي دكتر محمود احمدي‌‌نژاد در مازندران باسيدعلي اكبر طاهايي، استاندار و هادي ابراهيمي، معاون سياسي و امنيتي مازندران ديدار كردند.

دراين ديدار كه بيش از 3 ساعت طول كشيد هر يك از فعالان ستادهاي انتخاباتي احمدي‌نژاد به ارائه نقطه نظرات خود در مورد مسايل و مشكلات استان و موضوع‌هاي مديريتي پرداختند.

اين نشست با هدف رصد كردن فضاي سياسي استان با توجه به اينكه دولت با حجم وسيعي از تبليغات خارجي و داخلي كه جريان اصولگرايي را هدف قرار داده ، همراه است، ايجاد وحدت و تعامل در نيروهاي اصولگرا و حامي دولت و دستيابي به يك استراتژي واحد در ستادهاي سه گانه احمدي نژاد تشكيل شد.

هادي ابراهيمي معاون سياسي- امنيتي استاندار مازندران در اين نشست با تاكيد بر اينكه استفاده از ظرفيت‌هاي ستاد احمدي‌نژاد به شرط شايستگي و توانمندي در دستور كار خواهد بود، اظهار داشت: در كنار چينش نيروهاي اصولگرا بايد به منافع كلان استاني و استراتژيك مازندران كه همان بالندگي و توسعه است فكر كرد.

معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران با اعلام اينكه طرح استفاده از نيروهاي اصولگرا در مديريت استاني با معاونت سياسي وزارت كشور نيز در ميان گذاشته شد از استقبال اين طرح خبر داد.

وي با تاكيد بر اينكه جريان اصولگرايي فقط براي انتخابات نيست، تصريح كرد: براي تحكيم و استمرار آرمان‌هاي امام(ره) و رهبري معظم اين جريان پا گرفته است و بايد تداوم يابد.

ابراهيمي تاكيد كرد: اجازه نخواهيم داد كساني وارد مديريت شوند كه گفتمان و نوع مديريت احمدي‌نژاد را قبول ندارند.

ابراهيمي از بررسي برنامه جامع سرمايه‌گذاري در مازندران توسط يكي از فعالان ستاد احمدي‌‌نژاد خبر داد و خاطرنشان كرد: اين برنامه مورد توجه دستگاه اجرايي متبوع نيز قرار گرفته است.

وي با ابراز خرسندي از فعاليت سه ستاد انتخاباتي احمدي‌نژاد در مازندران گفت: وحدت و همگرايي بايد در اين سه ستاد الگوي جريان‌هاي سياسي در استان شود.

معاون سياسي - امنيتي استاندار مازندران با اعلام اينكه نبايد اجازه دهيم كه تخريب وارد مباحث سياسي و مديريتي استان شود، افزود: حاشيه‌سازي نيز در اين فرايندها بايد ممنوع شود.

ابراهيمي با بيان اينكه در همه ستادهاي احمدي نژاد در مازندران حضور فعال داشتم گفت: ظرفيت و برآيند هر سه ستاد را مي‌شناسم و از تمام استعداد و توانمندي ها براي توسعه استان استفاده مي‌شود.
محمود احمدي-خبرنگار شمال‌نيوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.206 seconds.